Piątek w sieci - 21.11.2014

Bezmiar internetu jest znany każdemu. Możesz znaleźć tam wszystko i ja w ostatnim czasie znalazłam właśnie coś takiego:

  • blog który uwielbiam - zapraszam tu
  • książka, którą warto będzie kupić...a Mikołaj nadchodzi :)
  • jeśli szukacie dobrego miejsca, gdzie można zjeść super jedzenia to koniecznie zaglądnijcie do Krakowa, gdzie króluje Twój Kucharz  - kiedyś zawiatam tam w ramach czwartkowych obiadów :) a z sentymentem wspominam dwudniową pracę w ich kuchni :)
  • myślę, że wszyscy kojarzą TEGO człowieka, a jeśli nie to warto doczytać
  • i zupełnie z innej beczki BLOG mojej koleżanki, bo kto broni mi ją zareklamować! Piękne zdjęcia, dobry tekst. Aż mam ochotę rzucić wałek do ciasta i iść w góry
  • a jeśli chcecie zrobić sobie ładne zdjęcia to zapraszam do Krakowa, Iza z Bellove Moments coś dla was wymyśli

I dzwonek, który zrobiłam z piernika, jestem z niego taka dumna, że nie mogę się doczekać świąt. To będzie bardzo piernikowy czas. Nadchodzi weekend, więc będę bardzo zajęta :)



A na koniec muzycznie, bo ostatnio nie mogę odpędzić się od muzyki tego człowieka. Co jest zupełnie zrozumiałe, bo po jego koncercie chyba każdy miałby tak samo. Dobrego weekendu dla wszystkich



6 komentarzy:

  1. Dzwon imponujący!!!!!:)
    MagdaT.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie wymyślę! Jasne, że wymyślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzwonek. Mam mocne postanowienie nie robić nic świątecznego do grudnia (próbuję zapobiec zeszłorocznemu świątecznemu zmęczeniu)- już widzę, że będzie ciężko... A on i ładnie wygląda i pewnie pachnie- ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie w całym domu piernikami, ale kolejne porcje już jutro będą tworzone. Nie mogę się oprzeć

      Usuń
  4. Dziękuję za reklamę :)

    Po koncercie ciężko pewnych ludzi wyrzucić z głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger