Twój kucharz - pyszna kolacja

Tydzień restauracyjny w Krakowie był dla mnie bardzo smaczny. To wszystko za sprawą Karoliny i Sylwka, którzy w ramach kolacji niespodzianki zaprosili mnie do Twojego Kucharza. Deszczowy wieczóra zakończył się ciepłą atmosferą w lokalu na Zabłociu. Lubię okazje do kosztowania nowych smaków. I może niektórym wydaje się, że prowadząc bloga kulinarnego zjadłam praktycznie wszystko, to niektórzy zdziwią się, że po raz pierwszy kosztowałam topinambur czy przegrzebki. I wszystko to było pyszne. 

Na przystawkę podano przegrzebki na puree z topinamburu z chorizo. Smak zaskoczył. Bałam się trochę przegrzebków, nie przepadam za owocami morza. Okazały się jednak smaczne. I chociaż sama nie będę ich przygotowywała, to może któregoś dnia w innym miejscu skuszę się na nie po raz kolejny. Przystawka okazała się sycąca i ciekawa w smaku. Pobudziła również naszą ciekawość, co do smaku głównego dania.




Na wielkim talerzu dostaliśmy kaczkę z kasztanami, szparagami, brukselką, przepyszną kaszą, marchewką i sosem truskawkowym. To dziwne połączenie smaków bardzo mnie zaskoczyło. Chciałam powoli delektować się smakiem każdego składnika, jednak chęć zjedzenia tak smacznego dania wygrała i mój talerz dość szybko stał już pusty. Zostało mi tylko tęskne spojrzenie na talerze współtowarzyszy, którzy oparli się pokusie szybkiego jedzenia. Tymczasem ja popijałam wino specjalnie dobrane do głównego dania, 


Chociaż nie jestem wielką fanką słodyczy, jednak deser już swoim wyglądem zaskoczył mnie i zaciekawił. Kokos, nasiona chia, mus mango. To było coś przepysznego. Lekki, puszysty, słodki ale nie przesłodzony. Idealnie dopełnił smaczny wieczór pozostawiając szczęście nie tylko w żołądkach.



Oby więcej takich dni, akcji kolacji, przyjaciół, nocy. Dla takich chwil warto żyć, a zmartwienia same przechodzą na drugi plan. Smacznego życia dla wszystkich!

Wpis z wielkimi całusami dla Loli i Sylwka, którzy zabrali mnie na tą smaczną kolację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger