Kurczak w boczku

Miałam boczek. Nie miałam mięty. Tym sposobem musiałam zmienić swoje plany na kolejny obiad. I powstało coś prostego i szybkiego. Pierś z kurczaka zapiekana z boczkiem. Z odrobiną rozmarynu. Bo rozmaryn rosnący na moim parapecie kacham najbardziej.




Składniki:

Filet z piersi kurczaka
3 plasterki boczku
łyżeczka papryki ostrej
sól, pieprz
rozmaryn świeży


Filety umyj i osusz papierowym ręcznikiem, pokrój na trzy równe części. Mięso posól, dodaj pieprz i paprykę i dodaj kilka listków rozmarynu. Delikatnie okryj każdy kawałek kurczaka plasterkiem boczku. Blachę do pieczenia przykryj papierem. Ułóż kurczaka. Piecz w temperaturze 180 stopni przez około 15 minut. 

Mięso nie wymaga żadnego dodatkowego tłuszczu. Boczek ma go wystarczającą ilość.



Ja swoją porcję spałaszowałam z pieczonymi ziemniaczkami przyprawionymi papryczką i oregano. Jako dodatek sałatka z roszponki wraz z pomidorkami koktajlowymi

Szybko, bezboleśnie, smacznie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger