Najedzeni Fest

Znów Forum Przestrzenie w Krakowie otworzyło się dla miłośników jedzenia i dobrej kuchni. Ten, kto chciał skosztować smakołyków z całego świata, degustować babeczki i ciasteczka blogerów kulinarnych, kupić sobie śliczny gadżet do kuchni lub napić się kawy zdecydowanie powinien odwiedzić Festiwal Najedzenie Fest. 

Przybyłam i ja, daleko nie miałam, słońce zachęcało by wyjść z domu, także lepszej opcji na niedzielę nie widziałam. Pyszne coxinha z krewetkami, ciasto cytrynowe, falafele i hummus, aromatyczna kawa i czekolady z dodatkami. Eh, pysznie i pięknie. Ostatkiem sił powstrzymałam się od kupienia trzech książek kulinarnych i dwóch przepięknych kubków. Ale ponieważ przyszłam tam jeść, podpatrywać, nie mogłam tylko trwonić ostatnich pieniędzy. 

Ja z Festiwalu wyniosłam pełny żołądek i udany zakup - dynia piżmowa - a co z niej będzie? już niedługo, nie mogę się doczekać.
Pięknie było, tym razem tłumniej ale i miejsca w środku więcej. Jeśli ten festiwal będzie się rozwijał w takim tempie, nie wiem czy w kolejnej edycji Hotel Forum poradzi sobie z taką ilością smakoszy. 
Zapraszam na relację zdjęciową. I smacznego :)


"Młynek"

sera do wyboru do koloru

najpiękniejsze deski w Polsce


pyszności


coś na słono

najbardziej arotmatyczne danie

znajome twarze z "Twój kucharz"

Hamsa


słodokości z domowej cukierni

coxinha z krewetkami

lokalne dżemiki z świętokrzyskiego

mniaaam

idealne na śniadanko

babeczki

jeszcze bardziej mniam 

kawa, prawie gotowa

czosnek - to co najlepsze na świecie


pizza z pieca?

dynie, wszędzie widzę dynie

i znów

i znów

i znów dynie

a dla odmiany papryczki

bo potem znów dynie

Forum Przestrzenie

Festiwal Najedzeni Fest - po królewsku 


4 komentarze:

  1. oo załapaliśmy się ( a w zasadzie nasze babeczki z kremem i granatami ) na zdjęcie :) dzięki. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Że ja nic nie wiedziałam o czymś takim, a mieszkam zaraz obok Czarnowiejskiej! Kurde no ;D A jestem takim żarłokiem, że szok.. Zazdroszczę pobytu i napełnienia żołądka taaaakimi smakołykami :) Pozdrawiam ciepło ;)

    platynowa-maruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edycja zimowa już niebawem, myślę że warto wpaść chociaż na moment :)

      Usuń

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger