Sałatka z tortellini

Wybierałam się na niespodziankową imprezę do pewnego Aleksandra i moim zadaniem było przyniesienie sałatki (poza ciasteczkami oczywiście) Tradycyjną sałatkę warzywną już robiłam, dlatego przyszedł czas na coś zupełnie innego. Ugotowane tortellini jako główny składnik sałatki. Myślę, że smakowało, skoro pod koniec imprezy miska była pusta. 



Składniki:

2 opakowania tortellini (ja użyłam z grzybami)
2 ogórki szklarniowe
szczypiorek
śmietana 12%
3 łyżki majonezu
2 łyżki keczupu
sól
pieprz



Tortellini gotujemy według instrukcji na opakowaniu. Studzimy. Ogórki obieramy na bardzo drobną kostkę, szczypiorek siekamy. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. Do miski przekładamy śmietanę, dodajemy majonez i keczup. Doprawiamy solą i pieprzem i bardzo dokładnie mieszamy. Zawartość miski wlewamy do sałatki i mieszamy wszystko dokładnie. Odstawiamy na minimum godzine do lodówki. 


Smacznego!



7 komentarzy:

  1. Nie lubię tortellini samych, a ostatnio nie wiedziałam co z nimi zrobić więc będę pamiętać o tym przepisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki mam jeszcze zachcianki to chyba w najbliższy weekend takową zrobię :) No chyba, że nas ciocia Madzia odwiedzi z taką michą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniami:D będę Cię częściej zapraszac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja myślę :D a ja będę częściej coś przygotowywać do jedzenia :D

      Usuń
  4. Pewien Aleksander pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger