Piątek w sieci

Postanowiłam trochę poszperać po bezkresach internetu i rozpocząć cykl, oczywiście związany z jedzeniem, co ciekawego i gdzie możemy znaleźć w sieci. Tak więc na powitanie zapraszam na taki oto zestaw do poczytania, zaglądnięcia a czasem posłuchania i obejrzenia :)

Piątek w sieci - 11.07.2014


Taka książka. Myślę, że marzy się nie tylko mnie :) Po obejrzeniu tego filmu zrobiłam się strasznie głodna, a czas na grilla przecież idealny.



  • Ten blog to klasyka i chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać - miejsce od którego zaczęła się moja pasja do gotowania i chęć dzielenia się nią w sieci - White Plate
  • Dziewczyna której blog uwielbiam, zresztą ciężko nie lubić także JEJ 
  • Jeśli chcecie upiec tort, ciastko lub inne słodkości to koniecznie trzeba szukać TU
  • Dla miłośników sushi - zdziwiłam się że, faktycznie ktoś mógł to zrobić i to jeszcze w najlepszej restauracji podającej sushi na świecie - KLIK
  • A jeśli ktoś chce więcej o tym miejscu to polecam film Jiro śni o sushi - film o pasji, ciężkiej pracy i pragnieniu bycia wciąż lepszym od samego siebie z wczoraj
  • kucharze i restauratorzy niczym zdobywcy Oskara - Noma ponownie najlepszą restauracją świata i ten pocałunek z Rene :) - Filmik
To tyle na dobry początek, w następny piatek kolejna dawka smakołyków znalezionych w sieci.

Zapraszam :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger