Pizza na cieście francuskim

Prosto, szybko i smacznie. Jeśli w mojej lodówce czai się produkt, z którym nie wiem co począć, od razu myślę o tym, by położyć go na francuskim cieście i zapiec. Oszukana pizza, bo nie trzeba przygotowywać ciasta jest najprostszym sposobem na pozbycie się resztek jedzenia w bardzo smaczny sposób. Bo przecież nie ma nic prostszego niż posmarować arkusz ciasta sosem pomidorowym, a potem tylko dokładać na nie składniki. 

Dziś przepisu nie będzie. No chyba że ta krótka instrukcja mogłaby być przepisem na to świetne i szybkie danie.

arkusz ciasta francuskiego
sos pomidorowy
co znajdziesz w lodówce



Ciasto delikatnie rozwałkowujemy, nakładamy sos pomidorowy i układamy wszystkie składniki według uznania i zawartości naszych spiżarni. Zapiekamy w piekarniku przez około 25 minut w temperaturze 180 stopni. 

Ja do swojej pizzy uzyłam kilku pieczarek, kiełbasy i oczywiście rukoli. Bo rukolę uwielbiam, A w lodówce już znalazłam kilka rzeczy, które chętnie skosztuje na cieście francuskim

Ja tymczasem oddaję sie lekturze :) Odpoczynek po intensywnym tygodniu każdemu się należy.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger