Naleśniki z serem i brokułami

Już od dawna miałam ochotę na naleśniki, ale czasu trochę było mało. Dlatego też wykorzystałam dzień regeneracji po biegu w Puszczy Dulowskiej i postanowiłam zrobić sobie naleśnikowy obiad. Z brokułami. I za tym zchodziłam się po Krakowie dłużej niż w niedzielę biegłam. Ale udało mi się upolowac taki bukiecik. 

 

Przepis na naleśniki znajdziecie tutaj [klick]

Składniki:

1 brokuł
1 opakowanie seru typu feta
1 małe opakowanie jogurtu naturalnego
2 ząbki czosnku

Do rondla z gotującą się wodą wrzucamy brokuły. Najlepiej jeśli podzielimy je na małe różyczki, tak by wygodnie dało złożyć się naleśnik. Gotujemy je przez około dwóch minut. Odcedzamy przez durszlak. 

Ser razem z jogurtem i rozdrobnionym czosnkiem miksujemy w jednolitą masę. Nie ma potrzeby go doprawiać, gdyż ser sam w sobie jest słony. Smarujemy naleśniki serową masą. Dodajemy brokuły i zawijamy według uznania. 




Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger