Cytat Cafe

Przy Miodowej na Krakowskim Kazimierzu, znajduje się miejsce w którym mogłabym mieszkać, albo nawet mieć dla siebie.


Jeśli po całym tygodniu w pracy macie ochotę tylko rzucać klawiaturą o stół i poszukać relaksu na mieście, to znalazłam miejsce, w którym ten relaks może się udać. A możę po prostu szukacie gdzie napić się dobrej kawy i zjeść puszysty sernik? Albo poczytać przy gorącej czekoladzie, wybierając z półek ciekawe pozycje. 








Razem z Sajko wybrałyśmy się na piątkowy relaks. Piwko i sernik dla mnie, gorąca czekolada z wiśniami dla koleżanki. Każda z nas dostała swój cytat do przemyślenia - bo nazwa kawiarni zobowiązuje! A obok nas góry książek, stół zrobiony z książke, cytaty na ścianach. Chciałoby się powiedzieć, w końcu otworzono bibliotekę w której można być głośno i w niej jeść bez karcącego wzroku bibliotekarek. 

W menu znajdziecie nie tylko piwa i czekolady. Można skusić się na dobrą kawę, herbatę, lemoniady, które w tak upalne dni ochłodzą nasze zmęczone organizmy. Możecie zjeść śniadanie, kanapkę lub tartę. Tym sposobem wychodzi mi, że mogłabym spędzić w Cytat Cafe cały dzień i niczego by mi nie brakowało. 





Kiedy umknęłam robić zdjęcia Sajko chwyciła za moją książkę i po raz kolejny weszła w historię z Małego Życia, a mnie udało się uchwycić ten moment! Na szczęście zgodziła się na publikację zdjęcia. 







Tłum gęstniał z minuty na minutę i już po paru chwilach od naszego przyjścia i zajęcia dwóch wygodnych foteli, reszta kawiarni zajęta była przez miejscowych i turystów. Zapach książek i popołudniowe rozluźnienie skłonił mnie do powrotu nauki jednego z języków, do czego chętnie przyłączyła się Sajko. Chyba wiem, gdzie będziemy spotykały się z naszym korepetytorem!

A skoro tak cudownie jest tu w gorące lato, to nie mogę sobie wyobrazić jak pięknie będzie zimą. Dlatego koniecznie wrócę to sprawdzić. No dobra, jesienią też wpadnę...i za tydzień, bo warto!






Wpadnijcie tam koniecznie, życie jest zbyt krótkie by odwiedzać złe kawiarnie!

Cytat Cafe
ul. Miodowa 23/1

2 komentarze:

  1. Cudownie! Brakuje tylko jakiegoś ładnego słówka w Tym Języku ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jem... Jemy! , Blogger